Alle garantie- en reparatie trajecten
Hieronder een overzicht van alle beschikbare garantie- en reparatietrajecten. Ga naar deze pagina om jouw IMEI nummer in te geven en het traject van toepassing op te halen.
-
Dynafix Repair
Dynafix Repair
Ga naar
DrMobile.eu
en meld je toestel aan op basis van het IMEI nummer.
Let op: als je een Apple iPhone ter reparatie aanbiedt, zorg er dan voor dat de functie ‘Zoek mijn iPhone’ uit staat. Anders kan de reparatie van het toestel helaas niet in behandeling worden genomen. Bekijk de instructievideo voor het uitschakelen van ‘Zoek mijn iPhone’ hier
-
Apple Support
Apple Support
1) Surf naar Apple support
2) Volg de stappen in het scherm. Je krijgt een overzicht met oplossingen te zien. Kies de gewenste optie (opsturen naar of inleveren bij Apple bijvoorbeeld). Afhankelijk van de gekozen optie dien je jouw Apple ID en wachtwoord in te geven.
Let op: Zorg er voor dat de functie ‘Zoek mijn iPhone’ uit staat. Anders kan de reparatie van het toestel helaas niet in behandeling worden genomen. Bekijk de instructievideo voor het uitschakelen van ‘Zoek mijn iPhone’ hier.
-
Overig
Vul onderstaand formulier in
Na het versturen van het formulier wordt het retouradres met retourinstructies getoond.
Let op: als je een Apple iPhone ter reparatie aanbiedt, zorg er dan voor dat de functie ‘Zoek mijn iPhone’ uit staat. Anders kan de reparatie van het toestel helaas niet in behandeling worden genomen. Bekijk de instructievideo voor het uitschakelen van ‘Zoek mijn iPhone’ hier
Om vertraging van het reparatieproces te voorkomen, verzoeken wij nadrukkelijk om eventueel ingestelde vergrendelpatronen, toegangscodes of vingerprintscanners uit te schakelen alvorens je het toestel opstuurt ter reparatie.
-
EWP Verzekering
EWP Verzekering
LET OP: Op uw aankoop is altijd de tweejarige fabrieksgarantie van toepassing. Veel mankementen (uitvallen, vastlopen, dode pixels, audio problemen, etc.) kunnen binnen de garantie worden hersteld en hiervoor hoeft u geen aanspraak te maken op de door u afgesloten verzekering. Indien u het idee heeft dat uw defecte toestel binnen de garantie kan worden hersteld, kunt u contact opnemen met de klantenservice via 070-3010301 voor het juiste reparatietraject.
Uw verzekering geldt uitsluitend voor schade die is veroorzaakt door verkeerd gebruik, ook wel gebruikersschade genoemd. Dit betreft doorgaans fysieke schade aan het toestel (barsten etc.), als gevolg van vallen, stoten, teveel druk op het apparaat of wanneer het toestel in aanraking is gekomen met vocht. Is er sprake van gebruikersschade, dan kunt u het defecte/beschadigde toestel aanmelden door contact op te nemen met het reparatiecentrum op 053 7600 660. De medewerker van het reparatiebedrijf zal het hele proces van de aanmelding van de reparatie stap voor stap met u doorlopen. U ontvangt na succesvolle aanmelding een RMA nummer (referentienummer) en een orderbon.
Wanneer u contact opneemt met het reparatiecentrum dient u onze factuur bij de hand te houden.
Uw defecte toestel wordt in de meeste gevallen de volgende dag opgehaald mits u geen andere ophaaldatum kiest.
Diefstal:
Wanneer uw toestel is gestolen dan dient u direct aangifte te doen bij de politie en contact op te nemen met European Warranty Partners op telefoonnummer 053 7600 660.
Let op: Heeft u een Actua verzekering afgesloten, dan is bovenstaande procedure niet van toepassing. U kunt direct contact opnemen met Actua op telefoonnumer 010-44 77 150.
-
31 dagen omruilgarantie
31 dagen omruilgarantie
Na het versturen van het formulier wordt nog uitgebreide retourinstructies getoond.
Stuur je product compleet, inclusief toestel, alle accessoires en verpakking, retour naar het volgende adres:
Websend BV
t.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB LeidschendamToestel en toebehoren dienen in nieuwstaat, binnen 31 dagen na factuurdatum, bij Websend BV in bezit te zijn. Om in aanmerking te komen voor een nieuw exemplaar, dient je defecte toestel aan de voorwaarden te voldoen. Na ontvangst van je telefoon streven wij ernaar, mits het toestel voldoet aan de gestelde voorwaarden, je binnen ongeveer 1-3 werkdagen te voorzien van een nieuwe telefoon. Het door jou bestelde toestel dient wel op voorraad te zijn om hieraan te kunnen voldoen. Mocht de door jou bestelde telefoon niet op voorraad zijn dan zullen wij je hierover op de hoogte stellen per e-mail met de verwachte levertijd.
LET OP: Zorg er voor dat een eventueel ingestelde accounts op je toestel zijn gewist. Dit kan je doen door het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Als er nog een vergrendeling op je toestel zit kan de omruiling niet in behandeling worden genomen. Er geldt een uitzondering voor defecte toestellen die niet meer inschakelen of waarbij het touchscreen niet meer reageert. Vanzelfsprekend is het in die gevallen niet mogelijk om accounts op voorhand te verwijderen.
-
Nothing Repair
Nothing Repair
Ga naar het
Nothing Klantenservice
Neem daar contact op met Nothing Klantenservice op +318000233611 om je klacht uit te leggen en een RMA nummer te ontvangen. Dit kan ook via het contactformulier.
Als je jouw RMA-nummer hebt ontvangen kan je jouw reparatie aanmelden.
Meld je reparatie daaarna aan op:
Nothing Repair
- Submit Request
- Log in met een Nothing, Apple of Google account. Of maak een nieuw Nothing account
Na het invoeren van je gegevens ontvang je een een verzendlabel om je toestel naar het reparatiecentrum te versturen.
Binnen 7-10 dagen zal je toestel gerepareerd worden teruggestuurd. Het reparatiecentrum houd je hiervan op de hoogte.
Als het aanmelden niet lukt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de Mobiel.nl klantenservice via Vragen & Contact